onsdag 20 januari 2010

Yes!


Ja, lokalen får vi har från 12 på lördag till 12 på söndag :). Kanon.. Det betyder att vi kan vara kvar där under kvällen, dock blir det inget party som jag vill ha det. Har en mamma som är neggo mot det .__.' .. Jag ska försöka fixa så vi åtminstonde har musik :O Kanske blir det en hederlig CD spelare, eller så blir det dator, högtalare, baslåda och hela paketet. Men det känns inte värt att hålla på med allt sådant så det blir troligen en hederlig CD spelare, det duger nog 8')?! Hoppas folk bara stannar kvar där sedan, då min släkt osv dragit så alla inte bara drar så sitter jag där själv och skålar. Inte meningen att vi ska supa oss under bordet heller, mer umgås.. Men det blir nog kul :)! Musik är ett måste iaf :O, annars kommer det vara tystnadens tystnad hela tiden, mindre kul.


Idag jobbar jag kväll igen, gjorde det igår också. Gud så mysiga tanter och roliga är dom, glömmer alltind och skäller på varandra. Kanon kul är det..

Börjar 15.30, men ska till UM 16.00 först så går till praktiken efter det, slutar 21.00 :)!


Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar