fredag 22 januari 2010

TA MITT LIV!

Igår gick fan ingenting bra, idag verkar det inte heller så.
Igår skulle jag skicka in min mobil på lagning via prispress (köpte min telefon på http://www.prispress.com/) Så skulle man in och registrera massa, så skulle man skriva in IMEI koden, någon kod som sitter under batteriet och kommer upp när man skriv *#06# .. Ja men tror ni den koden var rätt då? Icke, när jag skulle skriva i den så stod det att var fel.

Senare under kvällen ville inte min mobil skicka iväg SMS jag skicka. Den har dummat sig så ett tag, så tänkte jag "Nej nu uppdaterar jag hela jävla mobilen" .. Så jag laddade ner ett program som uppdatera om hela mobilen, dvs. installera om hela telefonen. Ja men tror ni jag sparade alla mina kontakter jag hade på telefon till SIM-kortet? ICKE! Dom enda som fanns var dom tidigare jag hade sparat på SIM-kortet sist jag uppdatera telefonen.. Så de nyaste kontakterna (dvs. hälften av alla min kontakter) var borta. Naturligtvis dom jag mest SMSar med också, så det var ett problem. Men jag har lyckats få tillbaka de flesta.. VET NI VAD JAG UPPTÄCKER SEN DÅ? Jo, jag tittar hur mycket pengar jag har eller om mitt "3000 fria SMS i en månad om du tankar med 195" har slutat fungera, hade fått ett mess någon dag innan att det var 2 dagar kvar innan min nuvarande prisplan snart var slut. Ja, men tror ni då inte att det hade gått ur och att det var därför jag inte kunde skicka SMS? Med andra ord, JAG HADE UPPDATERAT HELA MOBILEN HELT I ONÖDAN! Shit vad arg jag var.. xD

OCh idag, försökte jag mig på att baka tårbottnar. Jag har än en gång fått klar för mig att jag inte kan baka.

Hej svejs, orörd grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar