onsdag 13 januari 2010

Praktiken kan bli pinsam


Praktiken börjar ju på måndag. Så skulle jag nyss ringa dit för att prata med dom, som man ska göra. Så är det ingen som svarar. Tror ni man blir less eller när man äntligen samlat mod för att ringa, så är det inte en jäkel som svarar i telefon. Vad gör jag om inte någon svarar fram till måndag? Ska jag bara då gå till praktiken en tid jag tycker passar och säga "Hej, ni är dåliga på att svara i telefon när man ringer, antar att ni torkade bajs då jag ringde. Men här är jag, eran praktikant Pernilla Nilsson, hejsan hej hej" ? x') Det blir ju ännu mer pinsamt än vad det är att ringa och säga "Hej jag heter Pernilla Nilsson och jag ska praktisera v. 3-7 hos er, öhm öhm, jaa..." Åh, jag hatar att ringa till sånt här -.- .. Får väl pröva ringa imorgon bitti, svarar dom inte då, då blir jag rädd av mig o_O' .. hmm..!
I övrigt vill jag inte ens praktisera på ett vårdhem, det räcker med den upplevelsen jag fick då jag sommarjobba för två år sen. DET VAR OTROLIGT TRÅKIGT .. Snacka om att tiden inte går där .__.' Kan inte tänka mig hur det är att bo där och bara sitta, prata med sig själv och vänta på döden. Jag har en possetiv inställning, I know. Jag tänker vägra torka bajs, jag har fobi för sådant.. är nära att spy bara av lukten. Usch, fast det hoppas jag att jag inte blir tvingad till. Och hoppas jag får sköna handledare, SOM INTE SVARAR NÄR MAN RINGER o_O'!

Se you later, alligators! ;)

1 kommentar:

  1. Du bloggar ju som f*n.. hela tiden ju.. å du som sa att "du åtminstond skulle blogga EN gång i veckan".. Keep on going! Me like <3

    SvaraRadera