fredag 15 januari 2010

Aj aj!

Tror jag paja ryggen igår när vi var på fyrishov med skolan. Då jag skulle släpa på Lisa i en stafett, eftersom hon är lite tyngre än mig och jag så klen i armar och rygg så behövdes det inte mycket för att jag skulle sträcka mig. Kunde knappt komma upp ur sängen i morse. Shit, jag vet att jag snart fyller 18, måste kroppen göra mig till en gammaltant bara för det?

Bra kul var det igår i alla fall, mitt och Lisas lag vann så vårt lag fick en pokal som det står "Cultusmästare" på .. Great. HAHA. Ikväll hoppas jag att det händer nå kul, jag har en sån där vill-inte-sitta-hemma-men-orkar-inte-göra-någonting-dag. Om du som läser ska göra något ikväll, titta på film, festa eller whatever. Snälla, hör av dig xD

Pöss <3

1 kommentar:

  1. Vi sitter hemma hos oss å ska titta på Let´s dance.. kom om du vill =)

    SvaraRadera