tisdag 12 januari 2010

SPAMMA UNT!

Ops, tror nyss jag råkade spamma UNT med mejl o_O'!
Fick ett brev från dom för några månader sen om att jag fyller 18 år och får vara med i tidningen på min 18 års dag. Då fick jag ett svarskort där jag skulle besvara frågor och sedan skicka in. Men man kunde också skicka via e-post. Jag valde då de.. Så tänkte jag att jag skulle skicka med en bild (för dom vill att man ska göra det). Så skickar jag mejlet och kommer då precis när jag tryckt på "skicka" att jag glömde bifoga in en bild i mejlet. SATAN, då var jag tvungen att bifoga in en bild och skicka samma mejl 2 min efter första. x') Hm.. Vet inte ens om det blev rätt, men jag skrev typ av svarskortet och skicka in. Kom nu på att jag inte skrivit min adress hem, jag skrev bara det som det stod att man skulle svara på o_O' .. Hm, typiskt. Nu kanske jag måste skicka ännu ett mejl med det också xD.. HAHA, Pernilla spammar sönder UNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar