måndag 18 januari 2010

Första dagen!

Idag var första dagen på praktiken. Jag hamnade på en demensavdelning, först tänkte jag "ÅH NEJ! Värsta tänkbara ever! Det har jag fasat över" .. Men sen visade det sig att dom var otroligt pigga och nästan alla var uppe och sprang. Nog med att man fick höra samma sak om och om igen eftersom dom inte kommer ihåg allt eller något, men det var riktigt bra. Trivs kanon bra! Min handledare är as bra. Ledig 12 dagar sammanlagt på mitt schema, xD Jobbar mest kvällar, men vafan.. :P Det är bra som det är. Jag trivs riktigt bra. Var lite neggo inför praktiken innan, men det beror på mina tidigare "upplevelser" på äldreboende. Ska smöra in mig riktigt så man kanske får sommarjobb, kanske t o m extra jobb ;)!
Hörs och syns, byeee!

1 kommentar:

  1. Fan va kul att de gick bra!! Klistar på stora leendet å smöra så ska du se att dom vill ha dig! <3

    SvaraRadera