torsdag 14 januari 2010

Rätt nöjd!

Haha, är rätt nöjd själv över att jag HITTILLS har lyckats blogga varenda dag sen jag skaffade bloggen.. Hur länge det håller sig visar sig. Jag sa ju att jag skulle blogga åminstond EN gång i veckan, det blev tydligen ändå mera, great (Y).

Idag ska vi vara på fyrishov med skolan, vi ska typ leka lekar. FUN! Antar att vi ska "lära känna varandra", eller att vi allihop ska lära känna våra kära 1or som vi inte kommit så bra överens med här i början, hrm. Ska snar glida mig ditåt, ska göra sällskap med kusin Linda 8.45. Får väl se hur denna dag blir. Har rostbiffmacka som lunch med mig, mm vad jag längtar till att få tugga i mig den.

Haha, jag fick lite ångest igår. Knappen på mina jeans försvann, börjar bli lite rund om magen kanske? xD Haha, kanske ska börja tänka på figuren så här när sommarn snar är här och bikini-säsonen drar igång. Har vart hemskt onyttig så här på jullovet, usch usch. xD Ska jag uppleva 2011 så kanske det är dags att börja tänka på vilka matvanor man har.

I helgen hoppas jag på fest, tänkte kolla runt lite om folk ska festa. .__.' ingen vill väl det bara för att jag vill det som vanligt ;) Men vi får se vad som händer, hör gärna av er om ni ska göra något kul 8-)
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar