måndag 25 oktober 2010

Körkortet närmar sig!


JA! Körkortet närmar sig allt mer.. Var på första delen av teorikursen idag som kommer pågå i 4 veckor. Känner att det kommer ge med sig och att det är bra att jag går på den. För att sitta och bluddra i körkortsboken själv tycker inte jag ger någonting. Bokstäverna bara flyter ihop.. HAHA, det finns ju människor som man funderar på om de är tappade som små! (En skylt på en förbudsskylt som det står 30 på) "Vad får du köra om denna skylt visar?" "Öh, max 50?" .. Alltså, WTH! xD
Tur att jag inte är lika korkad.. Jag var den enda som typ svarade på frågor, fast vissa inte riktigt stämde. Men man kan väl förhelvete visa framfötterna lite i alla fall xD.

Just nu funderar jag på vad min karl gör. Han har inte svarat på hela dage, jobbar kanske? Hmm, det visar sig :).
Nu ska jag.. äta och typ slappa och ladda inför körlektionen som är 8.00 imorgonbitti.
Körkort, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar