onsdag 17 mars 2010

Tråkigt!



Jag har fått min nya mobil nu, funkar bättre än den förra men är fortfarande känslig för kyla. Dock inte lika överkänslig.. Jag har hunnit åka ner i diket med Kim, ap kul. Två gånger, fast första gången räknas inte för då gled vi ner och kom upp fort. Andra gången däremot, 5 min efter första dikes körningen, så tog det sina timmar innan bilen kom upp. Vi var 7 pers som knuffa + en till 240 och vi fick inte upp bilen. Så vi fick ringa traktor människor, haha.

Idag hade jag och Amanda tänkt krogen, men det verkar inte bli så nu. Segt!
Så nu sitter jag här, ingen har tid att hitta på någon med mig.. HUR TRÅKIGT KAN DET BLI!

Aja, jag ska väl fortsätta sura i min ensamhet tills någon hör av sig och förgyller min kväll.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar