onsdag 3 mars 2010


Fy fan vad jag är trötter. Efter nästan 7 veckors frånvaro från skolan är det segt att vara tillbaka.. Först var det jullov, sen gick vi i skolan 1 vecka och nu har vi precis kommit tillbaka efter 5 veckors praktik. Uppgifter hit och dit man ska göra.. Man orkar inte ens tänka på det. Och jag vet hur dum jag är som bara skjuter på det.
Igår var vi i alla fall inte i skolan, då var det friluftsdag. Jag valde att rida islandshästar, kul var det och ont i rumpan har man idag och går som en cowboy. Haha, men det var det värt för det var kul :).
Seg efter helgens fester också, drack från torsdag till lördag så i söndags hade inte jag alla hästar i hagen. Haha, man känner hur slut kroppen är..
Jag lär väl tvinga mig själv att göra åtminstonde ett skolarbete .__.'!
Bye :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar