fredag 12 mars 2010

Ny phone!


Jag skickade ju iväg min telefon på lagning för ett ex antal veckor sedan. Så fick jag tillbaka den utan att den var lagad, så skicka vi iväg den på nytt och då sa dom att den inte skulle gå på garantin? Hmm... Nu hade dom ringt pappa och sa att telefonen inte gick att laga men att jag skulle få en ny, en likadan fast vit och röd :). Hade en grå och grön innan! Det blir fun, lite variation sådär!
HAHA, nu får jag hoppas att skiten tål kyla .. ;) Annars lackar jag!

Och Kim har ju körkort så nu mera kan jag äta hemma på fredagarna och umgås lite med mamma och pappa så kommer Kim senare och hämtar mig :). Mycket härligt med en pojk som har körkort! Själv får körkortet vänta för min del, tills jag har pengar :).

I helgen blir det väl antagligen åka runt i bilen, haha.. Eller nåt :).
Pöss pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar