söndag 28 mars 2010

Helgen!

¨
Helgen har vart mycket trevlig och innehållit en hel del festande!
I fredags tog vi Kims krogenoskuld genom att gå på Kalas och se Björn Rosenström (som förövrigt började spela så jäkla sent att vi bara lyssna på typ en låt och sedan drog!) . .
Och igår var det partaj i börje :)! Dock var det inte den storlek och typ av fest jag hade förväntat mig, den var ganska trist men den dög att fördriva sin tid på och skratta åt fulla människor :D:D!
Jag var typ as bakis igår, men jag drack ändå mer eller mindre. Men blev aldrig onykter (av någon konstig anledning?) och är med andra ord inte bakfull idag. Vilket är otroligt skönt. För så bakis som jag var igår har jag nog aldrig vart, haha.
Och på fredag börjar påsklovet! Skööönt somm fäääN!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar